środa, 12 grudnia 2012

Na dobry początek


Witam serdecznie.

            Chciałbym podzielić się własnymi spostrzeżeniami i doświadczeniami, które pomogą innym inwestorom indywidualnym uniknąć pułapek związanych ze współpracą z wykonawcami, hurtowniami i dostawcami materiałów budowlanych. Opowiem krok po kroku o mojej przygodzie z budową domu, poczynając od wyboru i zakupu działki, a kończąc na szczęśliwym zamieszkaniu w nim. Chcę zapewnić, że wszystkie informacje zawarte w treściach poniżej, wynikają z mojego osobistego doświadczenia zdobytego podczas budowy własnego domu. Nadmienię także, że jestem w trakcie budowy, dlatego też w miarę postępu prac i osiągania poszczególnych etapów, będę je opisywał i dzielił się swoimi spostrzeżeniami, wrażeniami i uwagami. Mam nadzieję, że moje doświadczania ułatwią innym inwestorom przebrnięcie przez przygodę pt. „BUDOWA WŁASNEGO DOMU”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz